ویلای پیش ساخته

ویلای پیش ساخته

با شنیدن این جمله (ویلای پیش ساخته) اولین چیزی که به ذهن افراد خطور میکند ساختمان هایی با جنس ساندویچ پنل و البته کانکس مانند. مثل تصویر پایین

البته که واقعیت امر این نیست

بحث ساختمان های پیش ساخته فراتر از این حرف ها میباشد. 

ببیایید نگاهی به صنعت پیش ساخته سازی در کسور های توسعه یافته داشته باشیم.

ساختمان های پیش ساخته به ساختمان های اطلاق میشود که تمامی قطعات آن اعم از سازه , معماری , الکتریکال و مکانیکال در کارخانه ساخته شود و در محل پروژه تنها عملیات نصب و مونتاژ صورت بگیرد.

روال کار پیش ساخته سازی ویلا های پیش ساخته به این صورت است که پس از تهیه نقشه های ساختمان اعم از سازه , معماری , الکتریکال و مکانیکال اقدام به تهیه نقشه های ساخت میشود

نقشه های ساخت و یا shop drowing  چیست

این نوع نقشه ها , نقشه هایی است که تمامی اطلاعات ساخت , مونتاژ , هزینه , مدت زمان ساخت و . . . در آن ها لحاظ شده است . با کمک این نقشه ها میتوانیم تمامی قطعات ساختمان را پیش ساخته کنیم و از تمامی مراحل ساخت و مونتاژ آن با خبر باشیم و نیز از نظر زمانی و هزینه ای آن قطعه را رصد و کنترل نماییم.

با همین سیستم هست که در کشور چین یک هتل 20 طبقه ظرف مدت 15 روز ساخته میشود. که البته ساخته شدن آن فقط در مرحله اجرا 15 روز میباشد , در صورتی که ماه ها در حال مطالعات و تهیه نقشه های شاخت آن و همچنین پروسه پیش ساخته سازی بوده است.

ویلای پیش ساخته لوکس چیست

اصولا این تیپ ویلا ها همان ویلاهای معمول و متداول لوکس میباشد ولی با بهره گیری از سیستم های سریع سازی ساختمان و نیز تیم های مجرب بسیار بسیار سریع تر از ویلا های دیگر احداث میشود.

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش