​رویای یک فضای لوکس از شما طراحی و ساخت آن با ما

طراحی فضای لوکس و اجرای آن تخصص ماست

اجرایی بودن طرح ها
ارائه تمامی طرح ها به صورت تور مجازی آنلاین
​طراحی متناسب با بودجه شما
تعرفه بسیار مناسب خدمات 

مزیت های همکاری با ما

​​انتخاب ما برای طراحی دکوراسیون داخلی فضای مورد نظرتان و همچنین مشاوره های پی در پی ما برای شما چهار مزیت دارد:

​ما با طراحی دکوراسیون داخلی چه کمکی به شما میکنیم؟

پیشنهاد جهت اجرای مواد و مصالح نوین و لوکس

طراحی چیدمان مطابق با دانش روز معماری

مشاور لحظه به لحظه جهت اجرا

نظارت بر عملکرد اجرای طرح

​ارائه مدل سه بعدی از فضای طراحی شده

پیشنهاد و مشاوره خرید مبلمان منزل مطابق با طرح

چرا ما

چرا ما بهترین هستیم؟

در ابتدای هر پروژه ما سعی می کنیم جلسات پی در پی با کارفرما داشته باشیم تا مطابق با سلایق شخصی ایشان و دانش تخصصی ما طرح مناسب با شخصیت کارفرما و نیز استفاده از روانشناسی رنگ ها را داشته باشیم.
 از دیگر مزیتهای کار کردن با ما این است که محدودیتی در طراحی وجود ندارد به این معنی که پس از برگزار شدن جلسات ابتدایی هر پروژه و تبدیل خواسته های کارفرما به یک چک لیست, ما شروع به فرایند طراحی میکنیم. پس از پایان کار مجددا اگر کارفرما  تمایل به تغییراتی محدود در کار داشته باشد با کمال میل انجام می شود و هیچ گونه اضافه بهایی بابت این تغییرات دریافت نمیگردد.
به روز بودن ما از دیگر مزیت های ما می باشد. به این معنی که ما برای ارائه هر چه بهتر طرح های مناسب به کارفرمایان مدام در حال بروزرسانی خودمان هستیم. شرکت در سمینار ها, وبینارها , مطالعه مقاله ها و  ژورنال های روز , اقداماتی است که ما برای به روز رسانی خودمان مدام در حال انجام دادن هستیم.​​​​​​​

پرسش‌های متداول

سلام
من در چند خط می خواهم  ارزش افزوده ای که برای شما با خدمات طراحی داخلی ایجاد می کنیم را توضیح دهم.
 اولین ارزشی که با طراحی داخلی برای شما ایجاد میشود این است که , فضای مورد نظر  شما توسط یک متخصص طراحی میشود. تفاوت یک طراح داخلی با  یک فرد غیر متخصص در این است که یک فرد متخصص , دانش چیدمان اکسسوری های مناسب فضا , ترکیب رنگ ها , روانشناسی رنگ ها را بسیار بسیار بیشتر از یک شخص معمولی میدانند.
 آیا تا به حال در فضای قرار گرفته اید که که برای شما جذاب بوده باشد, ولی پس از گذشت چند مدت , و شاید حتی چند ساعت این فضا برای شما کسل کننده و دلگیر کننده شود. و به هر نحوی تمایل به خروج از این فضا را در خود احساس کنید؟ دقیقاً این همان چیزی است که یک طراح داخلی(با دانش طراحی داخلی) خلاف آن عمل می کند.
​​​​​​​ کمکی که ما به شما میکنیم این است که فضای مورد نظر شما را به گونه ای طراحی میکنیم تا آن فضا برای همیشه یک محیطی جذاب و آرامش بخش باشد. 
باید این موضوع را قبول کنیم که هزینه ای که کارفرمایان جهت طراحی داخلی میپردازند, نسبت به ارزش افزوده ای که برای فضا به وجود می اید بسیار نا چیز میباشد.
 ساختمان های باشکوهی را شما شاهد هستید که حتی پس از گذشت چندین و چند دهه از عمر مفید آن ساختمان باز هم یک فضای  آرامش بخش محسوب می شود و افراد با حضور در آن فضاها احساس بهتری پیدا می کنند
 تصاویر بسیار غلط این میباشد که طراح داخلی قرار است هزینه های اجرای کار را بالا ببرد در صورتی که این یک تصور کاملا اشتباه درباره طراحی داخلی می باشد. یک طراح داخلی خبره و کارکشته با قرار دادن متریال و رنگ ها با هارمونی مناسب کنار هم(مانند یک پازل) یک فضا را زیبا میکند و در بسیاری از موارد الزامی به استفاده از  مواد و مصالح گران قیمت نمیباشد.
 دومین ارزش افزوده که یک طراح داخلی برای شما به ارمغان می آورد , ارائه طرح پیش از اجرا می باشد که هر چقدر آن طراح و آن گروه طراحی در کار خودشان خبر تر باشند, این شیوه ارائه طرح قبل از اجرا با سبک و سیاق بهتری انجام خواهد شد به عنوان مثال تمامی طرح های ما پیش از اجرا به صورت انیمیشن و یا حضور در فضای مجازی ۳۶۰ درجه خواهد بود. با این سیستم ها ما به راحتی می توانیم به صورت مجازی در فضای طراحی شده قرار بگیریم و تمامی رنگها , تمامی مواد و مصالح , و هر آن چیزی که قرار است در فضای داخلی ما چیدمان شود را مورد بررسی قرار بدهیم.
 با طراحی داخلی می توانیم تصمیم بگیریم که چه مبلمانی با چه ویژگی ای را برای فضای طراحی شده خریداری کنیم.
 با تمام این صحبت ها می توان نتیجه گیری کنیم که صرف هزینه , برای عملیات طراحی داخلی با یک گروه خبره, نه تنها برای ما جزء هزینه های اضافی نمیباشد , بلکه در فرایند تصمیم گیری های ما و انتخاب مواد و مصالح به اندازه ای می تواند مفید باشد که باعث تعدیل هزینه های ما نیز بشود.​​​​​​​
طراحی داخلی هنر و علم ارتقای فضای داخلی ساختمان برای دستیابی به محیطی سالم تر و زیباتر برای افراد میباشد.

رنگ در طراحی داخلی
رنگ یک ابزار طراحی قدرتمند در دکوراسیون و همچنین در طراحی داخلی است که هنر ترکیب و هماهنگی رنگ ها با یکدیگر برای ایجاد طرحی شیک در معماری داخلی فضا است.

برای طراحان داخلی، کسب تجربه عمیق از رنگ‌ها، درک تأثیرات روانی آن‌ها و درک معنای هر رنگ در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف ضروری است تا ترکیب‌های مناسبی برای هر مکان ایجاد کنند.

ترکیب رنگ‌ها با هم می‌تواند منجر به ایجاد حالتی ذهنی شود که توسط ناظر مشاهده می‌شود و در نهایت می‌تواند اثرات مثبت یا منفی بر آنها داشته باشد. رنگ‌ها به اتاق احساس آرامش، شادی، راحتی، استرس و یا دراماتیک می‌دهند. ترکیب رنگ باعث می شود یک اتاق کوچک بزرگتر یا کوچکتر به نظر برسد.
​​​​​​​در واقع یک فضای بی روح می تواند با فرایند طراحی داخلی که توسط یک طراح داخلی حرفه‌ای انجام می شود تبدیل به یک فضای بسیار بسیار رویایی شود.
 پس  الان بهتر می‌توان نتیجه گرفت که چرا در پروژه های بسیار بسیار ارزشمند کارفرمایان ترجیح می دهند هزینه های زیادی را جهت طراحی داخلی تک به تک فضاهای این پروژه پرداخت نمایند.  گاهی پیش می آید که هزینه ای که کارفرما در قبال طراحی داخلی یک پروژه بزرگ و یا نیمه بزرگ می پردازد به اندازه یکی از واحدهای آن پروژه می باشد. این موضوع نشان می دهد که کارفرمایانی که خوب ارزش این فرآیند را بدانند حاضرند بهای لازم را جهت ایجاد یک فضای بسیار شیک و دلنواز بپردازند
​​​​​​​

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش